Авточасти втора ръка за всички видове автомобили

Части за Алфа Ромео втора употреба

ПРОДАВАМ АЛФАРОМЕО НА ЧАСТИ ВСИЧКИ МОДЕЛИ ДО 2000 Г.

АЛФА РОМЕО НА ЧАСТИ ОТ СЛЕДНИТЕ МОДЕЛИ СЛЕД 2000 Г.

                                     

  • Алфа Ромео 156 1.9 JTD дизел 105 к.с., ръчна ск. кутия, седан, сив 2000 г.
  • Алфа Ромео 156 2000S бензин, ръчна ск. кутия, седан, сив металик,2000 г.
  • Алфа Ромео 166 2.4 GTD дизел, ръчна ск. кутия, хечбек, черен 2005 г.
  • Алфа Ромео 156 Спорт вагон  дизел, ръчна ск. кутия, комби, тъмно сив 2005 г.
Автомобилите на снимки









Alfa Romeo построиха прототип на спортен седан по студентски дизайн

АЛФА РОМЕО-145; 146; 147; 156; 166; GTV
  •  Италианската фирма Alfa Romeo изложи в Женева дизайн-макет на концептуален спортен седан "Глория" в пълен размер.
  • Прототипът е изобретен от екип от 20 студенти от Европейския институт по дизайн (IED) в Торино и е разработван под ръководството на дизайнери на Alfa Romeo. Размери на модела са - дължина 4,7 м, широчина 1,92 м и височина 1,32 метра. Междусовото разстояние на Глория достига 2900 mm.
  • Предполага се, че новият четириврат модел ще зададе тона за бъдещия дизайн на купеобразен спортен седан, предназначен за продажба на пазарите на Северна Америка и Азия, където са ценени просторните модели.
  • Този автомобил ще бъде със задно предаване и би-турбо V6 и V8 двигатели от Maserati Quattroporte. Първият е с обем от 3 литра и развива 404 конски сили (550 Нм максимален въртящ момент) а втория -  3.8-литров V8 двигател с мощност от 523 конски сили и 710 Нм макс. въртящ момент, ускорението на Quattroporte седана от нула до сто км. ще е за "скромните 4,7 секунди.
  • Въпреки малко необичайния му външен вид, седанът получава традиционната решетка на радиатора във формата на щит и кожени ремъци около предното стъкло, които според дизайнерите трябва да напомнят на "кожените ремъци за багажника при историческите модели автомобили на Alfa Romeo".
  • Посетителите на автомобилното изложение в Женева могат да взаимодействат с прототипа с помощта на системата Augmented Reality. Концептуалният автомобил ще се възпроизвежда на специален сензорен екран, където външността на реалния макет Глория може да бъде допълвана с пет модела джанти от OZ Racing и пет различни цвята на екстериора.

Alfa Romeo обяви продажбата на "стартово" купе 4C

АЛФА РОМЕО-145; 146; 147; 156; 166; GTV
  • Компанията Alfa Romeo пусна специална версия на купето 4C посветено на старта на продажбите ма този модел .
  • Модификацията наречена Launch Edition ще бъде в количество от 1000 екземпляра, 400 от които са предназначени за европейския пазар, 500 - за САЩ и още 100 - за купувачите в други страни.
  • Специалните автомобили от тази серия ще са на цена от 60,000 евро. Това е с около 3000 евро по-скъпо от стандартното Coupe (неговата официална цена все още не е обявена).
  • Alfa Romeo 4C Launch Edition ще бъдат боядисани в бял или червен цвят, ще получат допълнителни елементи от въглеродни влакна , би-ксенонови фарове със светодиоди, алуминиев заден дифузьор с тъмни оттенъци и високи полирани алуминиеви джанти с диаметър 18 инча на предната ос и 19 инча на задната.
  • В списъка на техническите иновации са: изпускателна система със спортен ауспух, диференциал с ограничено приплъзване на задната ос, специално калибровано окачване, Brembo спирачки с четири-бутални цветни апаратчета и допълнителни въздухозаборници за по-добро охлаждане на двигателя.
  • Седалките в салона ще бъдат в специална кожа и Alcantar.
  • Мощността на 1.75-литров бензинов турбо четири-цилиндров двигател е като предишния модел - 240 конски сили и 350 Нм въртящ момент. Двигателят е свързан  със шестстепенна преселектирана трансмисия с два съединителя. Така спортното купе ускорява от нула до сто километра в час за 4.5 секунди. Максималната скорост на колата е 250 километра в час.
  • В цената на спец версията Alfa Romeo 4C Launch Edition е включено посещение на специално мероприятие в Италия, включително сесия по обучение за шофиране
В момента разглеждате олекотената мобилна версия на уебсайта. Към пълната версия.