Авточасти втора ръка за всички видове автомобили

Части за Форд втора употреба

  • Форд Експлорър бензин 150 к.с. автом. ск. кутия дълга база черен 1996 г.
  • Форд Фокус 1.8 дизел 90 к.с. ръчна ск. кутия комби 2000 г.
  • Форд Галакси 1.9 TDI дизел 90 к.с. ръчна ск. кутия ван зелен 2000 г.
  • Форд Пума 1.4 бензин 90 к.с. ръчна ск. кутия купе син 2000 г.
  • Форд Фокус 1.8 Ендура 90 к.с. ръчна ск. кутия комби/хечбек бял 2000 г.
  • Форд Фокус 1.6i 16V бензин ръчна ск. кутия комби син 2000 г.
  • Форд Ка 1.3 бензин 60 к.с. ръчна ск. кутия хечбек резедав 2001 г.
  • Форд Фюжън 1.6 бензин 102 к.с. ръчна ск. кутия ван син 2002 г.
  • Форд Мондео 2.0 TDCI дизел 130 к.с. ръчна ск. кутия комби сив 2002 г.
  • Форд Фокус 1.8 TDCI дизел ръчна ск. кутия комби тъмно син 2003 г.
  • Форд Фиеста 1.4 TDCI дизел 68 к.с. ръчна ск. кутия хечбек сив 2004 г.
  • Форд Фюжън 1.25/1.4i/1.4 TDCI ръчна ск. кутия хечбек сив 2004 г.
  • Форд C-max 1.6 HDI/2.0 HDI дизел 136 к.с. ръчна ск. кутия хечбек светло син 2005 г.
  • Форд Фиеста 1.2 бензин 75 к.с. ръчна ск. кутия хечбек син 2005 г.
  • Форд Фиеста 1.4 TDCI дизел 70 к.с. ръчна ск. кутия хечбек бял 2005 г.
  • Форд C-max 1.6/1.8/2.0 TDCI 110 к.с. ръчна ск. кутия ван тъмно син 2006 г.
  • Форд Фокус 1.6/1.8/2.0 TDCI 115к.с. ръчна ск. кутия хечбек тъмно син 2006 г.
  • Форд Фокус 1.8 бензин ръчна ск. кутия хечбек черен 2006 г.
  • Форд Фиеста 1.5 дизел ръчна ск. кутия хечбек бял 2007 г.
  • Форд Фиеста 1.25/1.4i/1.4 TDCI ръчна ск. кутия хечбек черен 2007 г.
  • Форд Фокус 1.6 D/1.8 TDCI дизел ръчна ск. кутия комби светло сив 2007 г.
  • Форд Фокус 2.0 сс бензин ръчна ск. кутия кабрио черен 2008 г.
  • Форд Мондео 1.8 TDCI дизел ръчна ск. кутия комби сив 2008 г.
  • Форд Галакси 2.0 16V дизел 136 к.с. ръчна ск. кутия ван 2010 г.
  • Форд Фиеста 1.4 TDCI   дизел  ръчна ск. кутия хечбек бял 2010 г.
Вижте снимки на колите




Европейците ще трябва да почакат новия Ford Mondeo

Авточасти за Форд втора употреба
  • Компанията Ford обяви, че новото Mondeo няма да се появи на европейския пазар докато не завърши продажбата на текущата версия на популярната кола, и това трябва да стане факт не по-рано от края на следващата година.
  • Ръководството на американската фирма възнамерява да се съсредоточи върху съкращаване на загубите. Според анализи на различни експерти, финансовите загуби на Ford ще продължат и през следващата година, като в много отношения това ще се дължи на проблемите, срещани от европейската икономика. Засега ситуацията задържат добрите продажби на модели като Focus и Mondeo. Ето защо от Ford не бързат да пуснат на пазара в Европа новото Mondeo,за да извлече толкова печалба колкото е възможно от реализацията на автомобила от настоящото поколение .
  • Следва да се отбележи, че в щатите моделът е вече успешно на пазара под името Fusion. Европейската премиера на модела се състоя през миналата година на автомобилното изложение в Париж.
  • Новият модел Ford Mondeo е получил модернизирана гама двигатели,в която за първи път влизат 1.0-литров EcoBoost бензинов двигател с мощност от 125 конски сили с максимален въртящ момент от 170 Нм,  и хибридна установка, обединяваща в себе си бензинов мотор с обем от 2,0 литра и 47 конски сили електрически мотор.

Форд мисли за създаването на нов компактен пикап

Авточасти за Форд втора употреба
  • Ако в Европа компактния кросоувър набира скорост в сегмента от пазара ,то в Съединените щати, според компанията Ford, с висок потенциал се отличава сегмента на компактните пикапи. И автомобилния производител изглежда  знае в каква посока да се движи.
  • Преди няколко дни шефът на маркетинговия отдел на Ford Trucks Дъг Скот заяви пред репортери, че интересът към този вид утилитарник е недооценен, най-малко в САЩ. "Прекарахме много време в работа с клиенти и ние знаем, че тези компактни пикапи имат свой собствен дял от пазара, - каза той. - Но за да бъде успешен този модел  трябва да се различава значително в габаритите, цената и икономията на гориво. Припокриването с пълноразмерните пикапи по тези показатели няма смисъл. "
  • Според Скот, изследванията на Форд показват, че това трябва да бъде пикап с полезен товар от 1,000 паунда (малко над 450 кг), възможност за превозване  на товари до три хиляди паунда (около 1,360 кг) и "значително намален разход на гориво." Оказва се, че на клиентите не им пука  за нищо друго,освен това той да е силен, да може да носи и да тегли всичко от което се нуждаят, и, разбира се, да струва по-малко от пълноразмерния .
  • Ето защо следващият модел на американския производител може да стане компактен пикап, построен върху конвенционална платформа за превоз на пътници. Дали ще бъде новия Ranger или, да речем, F-100, не е ясно. Но факта, че дружеството сериозно започва да мисли за връщането на този автомобил в неговия дял от пазара в САЩ - е факт.
  • Напомня се, че след оттеглянето на американския Ranger от производство през декември 2011 г., званието най-малогабаритен пикап Форд е било прехвърлено на F-150. От компанията смятат продаването на "глобалния» Ranger за неподходящо, тъй като в този случай той ще се озове в "сферата на влияние» на F-150 и в крайна сметка ще загуби. Така че единственият разумен начин за Ford е създаването на изцяло нов компактен пикап. И Дъг Скот потвърди, че маркетолозите вече са ангажирани в разработването на подходящия бизнес модел. Ако този автомобил в крайна сметка получи "зелена светлина" (въпреки че ще минат няколко години преди той да се появи на пазара), политиката на Форд ще бъде коренно различна от стратегията на неговия конкурент -корпорацията General Motors, който е решил да изкара на пазара в САЩ леко адаптирана версия на познатия "глобален" Chevrolet Colorado. Да видим кой кого.
В момента разглеждате олекотената мобилна версия на уебсайта. Към пълната версия.