Части за Мерцедес втора употреба
- Мерцедес 250 D 94 к.с. ръчна ск. кутия седан бордо 1990 г.
- Мерцедес C180 1.8 бензин 120 к.с. автом. ск. кутия седан черен 1997 г.
- Мерцедес A140 1.4i бензин 82 к.с. ръчна ск. кутия хечбек сив 1999 г.
- Мерцедес CLK 3.2 бензин автом. ск. кутия стреч-лимузина металик 1999 г.
- Мерцедес E200 бензин ръчна ск. кутия комби 1999 г.
- Мерцедес E250 2.5 D 113 к.с. ръчна ск. кутия седан тъмно син металик 1999 г.
- Мерцедес A140/A160 бензин 85 к.с. ръчна ск. кутия хечбек сив/черен/червен 1999 г.
- Мерцедес C180 180/2.2/2.5 TD 125 к.с. автом. ск. кутия седан/комби 1999 г.
- Мерцедес ML 3.2 бензин автом. ск. кутия дълга база металик 2000 г.
- Мерцедес A160 1.6 бензин 107 к.с. автом. ск. кутия хечбек сив 2000 г.
- Мерцедес A170 1.7 CDI дизел 90 к.с. ръчна ск. кутия хечбек черен 2000 г.
- Мерцедес E270 2.7 CDI дизел 170 к.с. автом. ск. кутия комби светло сив 2001 г.
- Мерцедес E320 CDI 197 к.с. ръчна ск. кутия седан сив 2001 г.
- Мерцедес C220 220 CDI дизел автом. ск. кутия купе черен 2001 г.
- Мерцедес CL 500 бензин автом. ск. кутия купе кафяв 2001 г.
- Мерцедес S400 400 CDI дизел автом. ск. кутия стреч-лимузина светло син 2001 г.
- Мерцедес A170 1.7 CDI дизел автом. ск. кутия хечбек светло сив 2002 г.
- Мерцедес C200 CDI дизел автом. ск. кутия купе светло сив 2002 г.
- Мерцедес ML 4.0 CDI дизел автом. ск. кутия дълга база 2002 г.
- Мерцедес Ванео 1.6 бензин ръчна ск. кутия миниван черен 2003 г.
- Мерцедес C220 CDI дизел ръчна ск. кутия купе 2004 г.
- Мерцедес CLK дизел автом. ск. кутия купе тъмно син метелик 2004 г.
- Мерцедес E320 3.2 дизел автом. ск. кутия стреч-лимузина син 2004 г.
- Мерцедес CLK 2.7 CDI дизел ръчна ск. кутия седан тъмно син металик 2005 г.
- Мерцедес B170 1.7 бензин ръчна ск. кутия хечбек 2005 г.
- Мерцедес E220 220 CDI 150 к.с. 646-220 CDI 2005 г.
- Мерцедес S320 CDI дизел автом. ск. кутия стреч-лимузина светло сив 2006 г.
- Мерцедес A150 1.5 бензин ръчна ск. кутия ван светло син 2006 г.
- Мерцедес ML 164 бензин автом. ск. кутия дълга база сив 2006 г.
- Мерцедес S500 бензин автом. ск. кутия седан 2006 г.
- Мерцедес CLS 320 дизел автом. ск. кутия стреч-лимузина металик 2007 г.
- Мерцедес A160 1.6 CDI дизел автом. ск. кутия хечбек светло сив 2007 г.
- Мерцедес C200 дизел ръчна ск. кутия седан металик 2008 г.
Mercedes планира да пусне нови модели във версия AMG
- Mercedes-Benz планира да разшири своята линия от модели, които са достъпни да бъдат променени в AMG. Освен това става въпрос само за "заредени" верси с приставката "S". В момента на разположение на пазара са четири такива модели на Mercedes.
- Един от тях е бизнес седанът E63 AMG-S, под капака на който лежи двигател с обем от 5,5 литра V8 Twin Turbo. При него мощността на агрегата е увеличена веднага от 525 на 585 конски сили с максимален въртящ момент от 800 Нм. Моделът е наличен също и в комби вариант с почти същите динамични характеристики - ускорението на автомобила от 0 до 100 километра в час е само за 3,6 секунди.
- Също така в близко бъдеще на пазара ще бъдат и още две версии на CLS 63 AMG с по-мощен двигател. Това ще бъдат седан с две различни настройки на двигателя и комби със същите агрегати. Освен това,в динамиката CLS губи от Е63 само 0,1 секунди.
- Друг автомобил който може да получи в близко бъдеще сециална версия с приставката "S", е новият A45 AMG. Хечбекът е въоръжен с 2 ,0-литров четирицилиндров турбо двигател с мощност 360 конски сили и максимален въртящ момент от 450 Нм. Автомобилът който ще е със задвижване на всички колела може да се ускори до 100 km / h за 4.6 секунди, достигайки максимална електронно ограничена скорост от традиционните 250 km / h
Мерцедес Бенц CLA - автомобилът извън всяка рамка.
- Премиерното представяне на CLA в Детройт се състоя извън официалните рамки на Салона,на отделно мероприятие. Поканените можаха да се запознаят с почти точното копие на Style Coupe от 2012 г. . Серийният седан CLA малко се е свил в дължина и ширина - 4630 мм × 1777мм х 1437 мм , но е съхранил не само безрамковите врати, а така също и общия разчупен стил на прототипа , който на свой ред е ориентиран към тъй-наречените "неформали" от семейството на МБ, като CLS.
- Това четириврато купе се превръща в донор за цялата концепция на CLA .Надгражда се върху платформата на базовия модел - новата "А" класа хечбек с предно задвижване.Наред с другите неща са запазени някои от двигателите - бензиновите "ashke" 1.6-2.0 литрови турбо с директна инжекция и 1.8-2.2 литрови турбодизелови в съчетание със 6-степенна механична скоростна кутия или 7-степенна автоматична кутия с два съединителя.С тях CLA ускорява до 190-240 km / h от място, за 09.09 до 06.07 секунди. Макар и само за CLA вече е анонсирана версията 45 AMG с проектирания 2.0 литров турбо-куатро бензинов мотор с въртящ момент от над 400 NM.
- Моделът CLA ще бъде само със задвижване на всички колела. Версиите с автоматична 7-степенна скоростна кутия за разлика от новата A-Class също могат да бъдат оборудвани с новата система 4Matic, адаптирана за моделите с напречен двигател.
Системата се отличава с компактност, лекота и бързина и широка гама разпределение на тягата, което се осигурява от монтираният на задната ос многодисков съединител с електронно управление.
- За тази година предлагането ще се извършва в една габаритна група с C-Class, но в Щутгарт не се страхуват от канибализъм. Първо, CLA е предназначен за по-младите купувачи. Второ, той ще бъде по-евтина приблизително с € 4,000 за базова версия в Германия. На трето място, през 2014 г. на пазара ще излезе по-големия C-Class, построен върху новата модулна платформа MRA. Тогава CLA отново ще се окаже извън всяка рамка.