Авточасти втора ръка за всички видове автомобили

Части за Фолксваген втора употреба

  • Фолксваген Голф  1.9 TDI   дизел  90 к.с. ръчна ск. кутия хечбек сив 1999 г.
  • Фолксваген Пасат 4 2.8 бензин 193 к.с. ръчна ск. кутия комби тъмно зелен 1999 г.
  • Фолксваген Пасат 1.9 TDI  дизел 110 к.с. ръчна ск. кутия седан сив 1999 г.
  • Фолксваген Голф 1.6/1.9 TDI ръчна ск. кутия комби 1999 г.
  • Фолксваген Пасат  1.6/1.8/1.8T/2.6/2.8/1.9 TDI/1.9 PD комби/седан 1999 г.
  • Фолксваген Ню Бийтъл 2000 бензин ръчна ск. кутия купе металик 2000 г.
  • Фолксваген Пасат 2.5 TDI  дизел 150 к.с. ръчна ск. кутия комби черен 2000 г.
  • Фолксваген Голф 4 1.9 TDI  дизел 116 к.с. ръчна ск. кутия хечбек черен 2000 г.
  • Фолксваген Бора 1.4 16V/1.6 16V/1.9 TDI ръчна ск. кутия седан 2002 г.
  • Фолксваген Пасат  2.0 F/1.9 PD  ръчна ск. кутия  комби 2003 г.
  • Фолксваген Голф  1.9 TDI дизел ръчна ск. кутия хечбек златист 2004 г.
  • Фолксваген Пасат дизел 140 к.с. автом. ск. кутия седан син 2005 г.
  • Фолксваген Туарег 5.0 V10 TDI дизел автом. ск. кутия дълга база 2005 г.
  • Фолксваген Голф 5+ дизел ръчна ск. кутия хечбек пепеляв 2005 г.
  • Фолксваген Голф дизел ръчна ск. кутия хечбек светло сив 2005 г.
  • Фолксваген Голф  1.9 PD/2.0 PD/2.0 TDI/2.0 SDI хечбек 2006 г.
  • Фолксваген Туарег V10 дизел автом. ск. кутия дълга база зелен 2006 г.
  • Фолксваген Туарег R5 дизел автом. ск. кутия дълга база графит 2006 г.
  • Фолксваген Голф 1.9 TDI Голф+ дизел ръчна ск. кутия хечбек тъмно син 2007 г.         
  • Фолксваген Поло 1.4 TDI дизел ръчна ск. кутия хечбек светло сив 2008 г.
  • Фолксваген Туран 1.9 PD/2.0 PD/2.0 8V-16V BKC BKP BKD 2008 г.
  • Фолксваген Пасат 1.9/2.0 8V/2.0 16V TDI com.rail/2.0 TDI pump-duse 2009 г.
  • Фолксваген Голф DSG 1.6 TFSI бензин автом. ск. кутия хечбек 2009 г.
  • Фолксваген Голф 2.0 TDI дизел 140 к.с. ръчна ск. кутия хечбек тъмно син 2010 г.
Ето и снимки на колите



Фолксваген за $ 9000? Наистина!?!

Авточасти за Фолксваген втора употреба
  •  През следващите две-три години Volkswagen ще залее пазарите в развиващите сестрани с ултра-евтина, макар и донякъде остаряла продукция. Както споделиха нашите вътрешни източници във Волфсбург, проектът за създаването на нова бюджетна марка в рамките на VW е стигнал до финалната права.Вече са известни дори такива подробности като броя и приблизителната цена на моделите.
  • Можете да се запознаете: централен представител на новата марка ще бъде обичаният от руснаци, бразилци и китайци компактен седан, който струва $ 9000. За да стане тази цена реалност, от Volkswagen предприемат намаляване на разходите, където и колкото това е възможно. Вместо върху модерната но скъпа модулна платформа MQB седанът ще бъде изграден върху старото шаси PQ с 2500 мм междуосово разстояние (както е в предишното поколение на Polo и Passat). Според непотвърдени слухове, за целите на икономичността може да се откажат дори от дисковите спирачки и сервоусилвателя на волана. Разбира се,че и оборудването също ще бъде далеч от луксозното: ABS и не повече от две въздушни възглавници в базовата версия.
  • За сметка на това "състаряване" ще могат да се експлоатират някои от производствените конвейерни линии без да се прави никаква промяна на оборудването, което със сигурност ще позволи на VW да се конкурира с Dacia, Proton, Suzuki и други евтини марки.Известно е също така, че покрай седана ще  излезе и комби-вариант на цена от 9800 долара, MPV за 10 500 долара, и вероятно кросоувър по-евтин от 12000 долара.На тези пазари, където е необходимо, ще се появи и хечбек с три врати.
  • Какво ще е наименованието на този "бюджетен рай"? По този въпрос все още няма сигурен отговор. Едно от спряганите имена е Tantus (по-рано използвано под китайска програма за електрически автомобили), има слухове и за възраждането на Трабант ... Едно нещо е сигурно:той няма да носи лого на марката Volkswagen и, следователно, в семейството на германския автомобилен гигант скоро ще се появи тринадесети бранд.

Новият Фолксваген XL1 ще харчи 0.9 литра на сто километра

Авточасти за Фолксваген втора употреба
  •      Ръководството на Фолксваген  взе решение за започване на серийното производство на така наречения "литров" автомобил, който ще изразходва на всеки 100 км пробег по-малко от Един литър гориво. Моделът е наречен XL1, а премиерата му ще се случи съвсем скоро-на автосалона в Женева.
  •      Както може би се досещате новата кола ще бъде не толкова голяма-с дължина от 3888 мм, а на височина едва малко повече от един метър. За сравнение - при Фолксваген Поло (не седан,а хечбек) дължината е 3970 мм, а височината му е 1462 мм. Освен това XL1 също се оказва и супер лек - купето тежи 230 кг.  ходовата част е 153 кг , и двигателя с акумулаторите  е 227 кг. Общата маса на целия автомобил е едва 795 кг. 
  •      Разбира се обаче , че в борбата за снижаване на разхода на гориво няма как да се мине без хибридна електро установка.В основата е двуцилиндров дизелов 0.8 литров двигател. В допълнение се явява електромотор 27 к.с. за който немците твърдят,че при напълно заредени акумулатори автомобила може да измине на ток без презареждане до 50 км. След това вече в действие влиза дизеловият мотор. Истината е че има и един лек нюанс - резервоара за двигателя с вътрешно горене съвсем не е голям. Всичко на всичко 10 литра. И при все това от Фолксваген ни уверяват,че малкия XL1  може да измине без презареждане почти 500 км. 
  •      Очакванията за цената на този малък герой в Германия са тя да е от порядъка на 40000 Евро. За такъв "мъник" това си е доста солена цена и затова от концерна и не планират някакви сериозни продажби. Новият XL1 се разглежда засега само като първият опит към създаването на истински икономичния автомобил.
В момента разглеждате олекотената мобилна версия на уебсайта. Към пълната версия.